Jij hebt een eigen onderneming of staat op het punt om te starten. Je hebt creatieve ideeën over hoe je huisstijl eruit moet komen te zien, maar je hebt geen idee hoe je deze kunt omzetten in een stijl die jouw klanten aanspreekt. Of je hebt al een onderneming die leuk loopt, maar je huidige huisstijl voelt niet meer goed. Er zit meer in, dat weet je. Maar wat dan precies? En hoe?
Ik help jou om duidelijk te krijgen wat jouw klanten willen zien, een huisstijl te ontwikkelen die helemaal klopt en bij jou past. Zodat jij in je kracht staat en kunt doen waar jij blij van wordt. Hoe ik dat doe? Door te beginnen met een uitgebreid gesprek waarin ik aan jou vragen stel om erachter te komen wat jou inspireert en zo eigen maakt als ondernemer, wat jou blij maakt. Jij vertelt, ik vraag en luister…
In het traject daarna gaan we dieper in op deze vragen en onderzoeken we wie jouw klanten zijn en waarom zij jouw product, merk of dienst nodig hebben. Maar ook praten we over je wensen en dromen als ondernemer. Wat zijn je ambities? Waar zie jij jezelf over een jaar? Over 5 jaar?
We starten jouw huisstijl traject met een uitgebreide brainstormsessie. Vooraf krijg je van mij het werkboek ‘The Next Step’ toegestuurd waarmee we aan de fundatie van jouw bedrijf werken. Dit vul je zover mogelijk in en bespreken we tijdens de brainstormsessie.
Want om tot een goed concept en ontwerp te komen is het belangrijk dat ik jou als ondernemer en je bedrijf goed leer kennen. Wie is je doelgroep? Waar zitten jouw klanten? Wat drijft jou als ondernemer? Wat heb jij nodig om zichtbaar te zijn?
Nu ga ik aan de slag met de input die we tijdens de brainstormsessie hebben besproken en start ik met de eerste conceptontwerpen. Deze verwerk ik in een brandboard die ik je tijdens een vervolgafspraak zal presenteren.
Een brandboard heeft in ieder geval de volgende elementen: kleurenpalet, voorstel lettertypes, beeldmerk schetsen, sfeerbeelden en een onderzoeksverslag en/ of conceptvoorstel.
Tijdens deze fase ontwerp ik jouw logo, dat de basis vormt van jouw huisstijl. Beeldmerk, kleuren en lettertypes smelten samen tot een geheel. Na deze fase presenteer ik je een primair en secundair logo. Dit zowel in zwart-wit als kleur.
Het logo krijg je in alle benodigde bestandsformaten. Naast het logo krijg je ook het beeldmerk (mits van toepassing) en een favicon.
In deze fase ronden we de basis voor jouw huisstijl af. Alle elementen van jouw huisstijl bundel ik in een digitaal persoonlijk brandbook (huisstijlhandboek). Handig want zo heb je alles overzichtelijk in 1 document.
Na deze fase plannen we een evaluatiegesprek waarin we kort terugblikken op onze samenwerking en vooruitkijken naar jouw toekomst.
> Brandboard
> Uitgebreide brainstorm sessie
> Werkboek The Next Step
> Ontwerp logo primair en secundair (zwart-wit)
> Ontwerp logo primair en secundair (kleur)
> Alle benodigde bestandsformaten
> Brandboard
> Uitgebreide brainstorm sessie
> Werkboek The Next Step
> Ontwerp logo primair en secundair (zwart-wit)
> Ontwerp logo primair en secundair (kleur)
> Kleurenpalet met kleurcodes
> Fonts (lettertypes) voor drukwerk en online
> Favicon website
> Alle benodigde bestandsformaten
> Persoonlijk brandbook (huisstijlhandboek)
> Branding Basis
> Webdesign Trajekt Compleet | 8 tot 12 webpagina’s plus 1 blokpagina
> Brandingshoot met 15 foto’s door professionele fotograaf
Ik nodig je uit om een duurzame samenwerking met mij aan te gaan en net als mij groot te dromen. Want hoe gaaf is het om straks je eigen droom te leven? Met een goede huisstijl investeer je in nu en in jouw toekomst.
Ben jij er klaar voor om te investeren in jouw onderneming of merk en de zichtbaarheid te krijgen die jij verdient?
Klik dan op de ’Ja ik wil samenwerken’ button en vraag hier jouw huisstijltraject aan of vul onderstaand formulier in.